×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

جمعه 27 مهر 1403

استفاده اموال شهرداری سنندج له یا علیه کاندیداها کذب محض است

سیدانور رشیدی در پیامی انتخاباتی نوشت:همه در ایجاد شور انتخاباتی مسئولیم عنوان برخی مطالب درباره سوء استفاده اموال شهرداری سنندج له یا علیه کاندیداها کذب محض است.

استفاده اموال شهرداری سنندج له یا علیه کاندیداها کذب محض است

  • 1403/04/14 - 13:27
  • - تعداد بازدید: 190
  • - تعداد بازدیدکننده: 157
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Ze2
سیدانور رشیدی در پیامی انتخاباتی؛

همه در ایجاد شور انتخاباتی مسئولیم/استفاده اموال شهرداری سنندج له یا علیه کاندیداها کذب محض است

سیدانور رشیدی در پیامی انتخاباتی نوشت:همه در ایجاد شور انتخاباتی مسئولیم عنوان برخی مطالب درباره سوء استفاده اموال شهرداری سنندج له یا علیه کاندیداها کذب محض است.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، براساس آیات شریفه «وامرهم شوری بینهم»، «و شاورْهمْ فی الْأمْر» و« انّ اللّه لا یغیّر ما بقوْمٍ حتّی یغیّروا ما بأنْفسهمْ»  خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

بر همین اساس مشورت و مشارکت دادن مسلمانان در مسائل کلان جامعه، امری عقلائی و تکلیفی دینی است که خروجی آن عزم راسخ مسئولان به ویژه منتخبین مردم در اتخاذ تدابیر و انجام تکالیف است که وظایف آنان را با درک خواست جمعی، شتاب‌ بیشتری می‌بخشد.

حضور موثر مردم در تصمیم‌ها، تشخیص‌ها و اقدامات شایسته تنها با مشارکت آنها در عرصه سیاسی همچون انتخابات تبلور پیدا می‌کند و این مشارکت‌ها نشانه‌ای بارز از حیات فکری جامعه در تعالی‌بخشی کشور است.

انتخابات از مصادیق شور و مشورت و از تعالیم دینی، مردم‌سالاری دینی و مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است و بدون شک برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت پایدار کشور خواهد بود.

تاریخ بر این مهم گواه است که دشمنان ایران اسلامی همواره از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن می‌ترسند و برای جلوگیری از این مشارکت خود را به آب و آتش می‌زنند.

مردم باید به تکلیف خود برای شرکت در انتخابات و دعوت دیگران به حضور عمل کنند و در تقابل آن‌هایی که بد این کشور و مردم را می‌خواهند، مشارکت خود را افزایش دهند.

مردم انقلابی، مؤمن و بصیر ایران به ویژه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند ملتی آگاه هستند و عرصه‌های تأثیرگذار را به خوبی می‌شناسند در کشور مشکلات و گرفتاری‌هایی وجود دارد که ریل رفع این مشکلات در دولت شهید جمهور گذاشته شده و باید در دولت چهاردهم با حضور فردی مسئول، متعهد، انقلابی، متدین و دارای توان مدیریتی استمرار پیدا کند.

به عنوان شخصی که 14 سال به انتخاب مردم عزیز شهر سنندج عضو شورای اسلامی شهر سنندج بوده و 3 سال هم با انتخاب منتخبین مردم به عنوان شهردار در خدمت مردم و شهر بوده‌ام به قانون انتخابات اشرافیت کامل دارم و ملاک را اجرای ماده 68 قانون انتخابات گذاشته و براساس وظیفه و تکلیف شرعی و دینی هرگز نه به خود و نه به هیچ یک از پرسنل زیرمجموعه اجازه نخواهم داد از اموال دولتی و بیت‌المال له و یا علیه کاندیدایی استفاده شود در همین راستا مکاتبات لازم با تمام مدیران شهرداری انجام شده است.

در این شرایط حساس و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مؤلفه‌ای که شاید بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، مشارکت حداکثری و همگانی مردم است که همه در هر جایگاهی که هستند با رعایت تمام ضوابط و اصول قانونی باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند با توجه به ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری در ساعت غیر اداری و در ساعت مرخصی، کارمندان ممنوعیتی در فعالیت در این باب ندارند.

 

بنده سیدانور رشیدی نه در جایگاه شهردار،بلکه برابر قانون و با اخذ مرخصی به عنوان یک وظیفه شهروندی و تکلیف انسانی و شرعی با تاکید بر رعایت تمام اصول و ضوابط قانونی ضمن تکذیب هر نوع سوء استفاده از اموال بیت‌المال با تمام توان خود را در راستای انجام وظیفه و تکلیف دینی و شرعی خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی که نتیجه آن اعتلای نظام و سربلندی مردم است بکار گرفته‌ام.

معتقدم همه باید در این عرصه حساس و سرنوشت ساز مشارکت کنند تا اصلح‌ترین شخص که بتوانند پرچم عدالت، اعم از عدالت اقتصادی، حقوقی و سیاسی را در کشور برافراشته نگه دارد و به اصل شایسته سالاری معتقد باشد به عنوان سکان‌دار دولت چهاردهم انتخاب شود.

 

به امید انتخاباتی پرشور، انتخابی اصلح و تحقق ایران قوی

سیدانور رشیدی خادم ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی در استان کردستان

  • گروه خبری : رسانه و ارتباطات
  • کد خبر : 926
کلمات کلیدی
صلاح وکیلی
خبرنگار

صلاح وکیلی

تصاویر

تنظیمات قالب